Akčné letáky


Zvlášť v tuzemsku sa ročne v súčte distribuuje dokonca niekoľko miliárd letákov. Pre obchodníkov sa jedná o veľmi lacný kanál, s ktorým je možné naraz osloviť veľmi širokú masu užívateľov vďaka distribúcii PRIAMO do poštových schránok. Podľa prieskumu dostáva letáky dokonca až 75% domácností.

Zároveň sú papierové letáky záťaž pre životné prostredie, pretože sa takto ročne vyprodukuje veľké množstvo odpadu - cca 100 tisíc ton. Preto mnoho obchodníkov zároveň vydáva tiež elektronickú verziu svojho letáku, ktorá môže byť pre spotrebiteľov i praktickejšia. Prezrite si ju napríklad na smartfóne.

Tlačený leták má stále svoju nezastupiteľnú funkciu. Ako vyplynulo z prieskumu, najviac nás zaujímajú zľavy na mlieko, prací prášok alebo olej. V tomto smere určite platí, že čím viac, tým lepšie. Väčší počet strán v letáku má zmysel, pretože prinesie viac výhodných PONÚK.